Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości

Pas opasający L-2000 mm czarny z zaczepami, 72-233-05 - ostatnie 3 sztuki

WYPRZEDAŻ
Dostępność: towar dostępny na zamówienie
Producent: AllSafe Jungfalk
Zabezpieczenie ładunku:: pasy
Cena:
152,94 zł z VAT
124,34 zł netto

Dostępne formy płatności:
tPay PayU PayPal Visa Mastercard Płatności przelewem tradycyjnym Płatność przy odbiorze
Dostępni przewoźnicy:
UPS Kurier 48

Pas opasający L-2000 mm czarny z zaczepami, 72-233-05 - ostatnie 3 sztuki - Opis i specyfikacja

Pas transportowy opasający, zabezpieczający ładunek podczas jazdy. Pas transportowy zintegrowany z pojedynczymi zaczepami samochodowymi.

Zdolność mocowania LC daN: 250
Długość całkowita: 2000 mm
Długość części krótkiej: 130 mm 
Szerokość taśmy, pasa: 25 mm
Kolor taśmy: czarna


Cena netto/sztuka + 23% VAT.


 
Od 05.2001 r. tekstylne pasy mocujące muszą być produkowane  zgodnie z normą EN 12195-2 we  wszystkich państwach członkowskich  Europejskiego Komitetu Normalizacyjnego (CEN). Dostępne są jedno- i dwuczęściowe pasy mocujące. Pierwsze stosowane są do opasywania i posiadają tylko jedną etykietę. Drugie składają się z części krótkiej i części długiej i dlatego posiadają dwie etykiety. Treść etykiety określona jest przez normę EN 12195-2. W przeszłości była mowa o F dop. – dopuszczalnej sile ciągu. Zdolność mocowania LC („Lashing Capacity”) na nowo określa wytrzymałość maksymalną pasów. Dodatkowa nowość: oznaczenie na etykiecie nominalnej siły napięcia STF. Norma EN 12195-2 zawiera również opis konfiguracji testowej służącej do  ustalenia STF („Standard Tension Force”): jeśli do dźwigni ręcznej doprowadzona zostanie siła ręczna 50 daN, należy uzyskać nominalną siłę napinającą STF stanowiącą co najmniej 10 % zdolności mocowania LC. Zgodnie z normą DIN EN 12195-2 dla pasów mocujących wymagane jest podanie nominalnej siły napięcia na etykiecie pasa.  
 
Pasymocujące:całamoc napinająca akcji. Wytrzymałe, uniwersalne i łatwe w użyciu. Pasy mocujące do zabezpieczania ładunku upowszechniły się z powodzeniem i dziś zaliczają się do najczęściej stosowanych środków mocujących. 
Kotwienie w pojeździe zaczepów znajdujących się na końcach pasa odbywa się z wykorzystaniem punktów mocujących i szyn zainstalowanych w podłodze lub na stabilnej ramie zewnętrznej pojazdu. Ładunek jest przyciskany do powierzchni ładunkowej dzięki naprężeniu pasów mocujących. Wskutek zwiększonego w ten sposób tarcia pomiędzy ładunkiem, a podłogą pojazdu tworzy się docisk siłowy zapobiegający przesuwaniu się ładunku.
 
Wybór sposobu mocowania jest zasadniczo uzależniony od charakterystyki ładunku oraz konstrukcji kontenera transportowego. Dopuszczalna obciążalność pasów mocujących (F dop.) podawana jest 
w daN.
 
1 kg = 9,81 N 
10 N = 1 daN  
=> 1 daN ≈ 1 kg
 
W drogowym transporcie towarów mocowanie ładunków metodą siłową jest powszechnie stosowanym sposobem zabezpieczania ładunku. Metoda siłowa oznacza, że siła napięcia  F w połączeniu z siłą tarcia F są  optymalnie zwymiarowane.
Przypasanie następuje poprzez naprężenie pasów mocujących, pod którymi umieszczony został ładunek. Wraz z siłą ciężkości ładunku pasy mocujące i wywoływane nimi siły oddziałują na ładunek i powierzchnię ładunkową. Aby ładunek  nie mógł się przesuwać, siły napięcia i siła ciężkości ładunku muszą zostać do siebie odpowiednio dopasowane.  W celu zwiększenia współczynnika tarcia ślizgowego zaleca się ponadto stosowanie mat antypoślizgowych.
 
 
 
Forma siłowa
W przypadku przypasania ładunek jest przyciskany do powierzchni ładunkowej za pomocą środków mocujących. Wskutek nacisku zwiększa się siła tarcia, która zabezpiecza ładunek przed przesuwaniem. 
Formakształtowa
Pod pojęciem formy kształtowej rozumie się załadunek towarów bezpośrednio do ściany czołowej, ściany tylnej oraz ścian bocznych.  Jeśli cała przestrzeń ładunkowa jest w ten sposób szczelnie zapakowana, wówczas ładunek może być zabezpieczany wystarczająco stabilną konstrukcją pojazdu.
 
W drogowym transporcie towarów mocowanie ładunków metodą siłową jest powszechnie stosowanym sposobem zabezpieczania ładunku. Metoda siłowa oznacza, że siła napięcia  FV w połączeniu z siłą tarcia FW są  optymalnie zwymiarowane.
Przypasanie następuje poprzez naprężenie pasów mocujących, pod którymi umieszczony został ładunek. Wraz z siłą ciężkości ładunku pasy mocujące i wywoływane nimi siły oddziałują na ładunek i powierzchnię ładunkową. Aby ładunek  nie mógł się przesuwać, siły napięcia i siła ciężkości ładunku muszą zostać do  siebie odpowiednio dopasowane.  W celu zwiększenia współczynnika tarcia ślizgowego zaleca się ponadto stosowanie mat antypoślizgowych.
 
 
Galeria
Pliki załączone do produktu
Drążki rozporowe KIM (Rozmiar: 3,40 MB) pobierz
Aluminiowe drążki do zabezpieczania towaru w pojazdach dostawczych. Drążki rozporowe osadzane punktowo w listwach aluminiowych.
Drążki rozporowe SAM (Rozmiar: 0,61 MB) pobierz
Aluminiowe drążki z bezstopniową regulacją do blokowania ładunku w transporcie. Zakończenie okrągłe, gumowe stopki.
Szyny mocujące (Rozmiar: 3,52 MB) pobierz
Szyny aluminiowe, mocujące przystosowane pod osadzenie drążków rozporowych, uchwytów mocujących KERL.
Punkty mocujące. (Rozmiar: 1,67 MB) pobierz
Uchwyty mocujące KERL osadzane w listwach podłogowych lub bocznych.
Punkty mocujące. (Rozmiar: 0,64 MB) pobierz
Uchwyty mocujące od 500 kg do 8000 kg.
Pasy transportowe - różne. (Rozmiar: 2,48 MB) pobierz
Pas transportowe na gotowo z różnymi zakończeniami.
Zabezpieczanie ładunku - opis. (Rozmiar: 0,84 MB) pobierz
Wprowadzenie w zagadnienia związane z zabezpieczaniem ładunku.
Produkty Pokrewne/Powiązane
Pas opasający L-3000 mm z zaczepami pojedynczymi samochodowymi, 72-235 - ostatnie 2 sztuki
Pas opasający L-3000 mm z zaczepami pojedynczymi samochodowymi, 72-235 - ostatnie 2 sztuki
111,23 zł z VAT
90,43 zł netto

Pas transportowy z uchwytami 3 metry x 25 mm x 400 daN
Pas opasający L-3000 mm z zaczepami pojedynczymi samochodowymi, 72-233 - ostatnie 3 sztuki
Pas opasający L-3000 mm z zaczepami pojedynczymi samochodowymi, 72-233 - ostatnie 3 sztuki
82,75 zł z VAT
67,28 zł netto

Pas transportowy z uchwytami 3 metry x 25 mm x 300 daN
Aluminiowa szyna drabinkowa L-2000 mm B1-100mm,  72-478
Aluminiowa szyna drabinkowa L-2000 mm B1-100mm, 72-478
516,17 zł z VAT
419,65 zł netto

Aluminiowa szyna drabinkowa L-2000 mm mocowana na ścianie pojazdu dostawczego.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
  weryfikator
Uwaga! Wysyłając niniejszy formularz wyrażasz zgodę na komunikację w sprawach, związanych z zapytaniami ofertowymi lub dokonanymi zakupami towarów w formie telefonicznej lub e-mailowej.
Zanim zaczniesz korzystać z eksperckiego sklepu motoryzacyjnego beson.com.pl, koniecznie zapoznaj się z naszym regulaminem. Dzięki temu współpraca między nami zawsze będzie odbywać się w miłej atmosferze oraz na bardzo wysokim poziomie. Zobacz również: rolki, rolka, łożyska, łożysko, horpol, odbój
© 2018 Grupa Beson. Wszelkie prawa zastrzeżone. Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store
Menu kategorii:
Kontakt:

Grupa Beson Robert Kołodziejczyk
ul. Żurawinowa 22
64-100 Leszno

tel.: +48 693 800 022
tel.: +48 660 525 823
tel.: +48 696 040 114
e-mail: sklep@beson.com.pl

Strony informacyjne: